11 Gambar Seni Visual Yang "Comel" Dari Topher Welsh

 




Topher Welsh ialah seorang Futurist dalam bidang AI/XR/Metaverse, Pereka Gerak (Motion Designer), Artis Kesan Visual (VFX Artist), dan Pensyarah Reka Bentuk Gerak di Northwest College of Art and Design.

Minat Topher terhadap kreativiti bermula sejak kecil apabila beliau dan adik-beradiknya membuat video aksi gaya "jackxss" dan filem skateboarding. Walaupun permulaan ini mungkin tidak kelihatan profesional, ia mengajarnya untuk bekerja keras dan mengambil risiko.

Sepanjang kariernya, Topher telah bekerjasama dengan beberapa jenama besar seperti Microsoft, Amazon, Adobe, dan Zillow. Namun, keajaiban sebenar berlaku apabila Topher dapat bekerjasama dengan pasukan kreatif yang berfikiran sama dan berkongsi minat yang sama.



Pada tahun 2010, Topher melihat peluang untuk menarik artis seni yang sama dalam industri dengan menubuhkan After Effects Seattle User Group. Komuniti ini terdiri daripada artis seni yang kreatif, berbakat dan berdedikasi. Melalui komuniti ini, Topher berpeluang berhubung dengan ramai individu berbakat dan memberi inspirasi dalam industri, dan sentiasa mencari peluang baru untuk berkolaborasi.

Sekirannya anda berminat dan ingin tahu perkembangan karya seni visual Topher Welsh, atau video beliau, sila Klik Sini. Di bawah ini hasil seni Visual dari Topher Welsh.


1. Autorobot Baby Versi Transformers 








2. Disney Princesses Baby "Comeeelll"










Post a Comment

Terima Kasih atas comment anda

Previous Post Next Post